Business Continuity
Kako možemo uspješno pokazati upravi organizacije, regulatoru i klijentima da smo se u stanju oporaviti od incidenata, kriznih situacija i katastrofa? Tako što imamo planove oporavka na nivou organizacije – uključeni su svi bitni organizacijski dijelovi, a ne samo IT i Security. Redovito testiramo planove i unaprjeđujemo ih. A kad se desi krizna situacija? Onda vidimo stvarnu kvalitetu planova oporavka i spremnost timova, pa učimo i unaprjeđujemo!
Neprekidnost poslovanja
Metodologija
- Business Impact Analysis (prema proizvodima ili procesima)
- Definiranje kritičnih procesa
- Mapiranje kritičnih procesa i resursa informacijskog sustava, koji su podrška za te procese
- Definiranje potrebnih resursa oporavka
- Izrada planova oporavka
- Izrada testnih scenarija i plana testiranja
Isporuke
- Strategija neprekidnosti poslovanja
- Planovi neprekidnosti poslovanja
- Plan testiranja
Upravljanje krizama, incidentima i događajima
Opis
- Upravljanje krizama: klasifikacija događaja, komunikacija, eskalacija, izvještavanje
- Upravljanje incidentima sukladno regulativi i poslovnom okruženju
- Priprema akcijskih planova za cyber napade
Isporuke
- Akcijski planovi za cyber napade
- Politika upravljanja kriznim situacijama
- Politika upravljanja incidentima
Najbolja mjera zaštite su kvalitetni planovi oporavka. Izradit ćemo ih za vas.
Sama prijetnja ne predstavlja rizik kada nema ranjivosti koja se može iskoristiti.